2018. március 21., szerda

Megszületett!

Amanda Greavette

Ghislaine Howard- The maternity unit

Kádban, meleg vízben merültem el
S te bennem, ellágyítottalak!
S te, mint vízöntő mikor kiszálltam
Vizet öntöttél alám.

Csend volt, nyugalom
vártam, hogy jön-e a rengés, a fájdalom?
Nem jött!
Megengedett felkészülni a sajgó nyílalásokra.
Á szóval jönni akarsz, akkor megnyílok
Amennyire csak bírok.

Lélegeztem, tartottam a lelket magamban,
Egyengettem a fájdalmat ahogy tudtam.
Aztán, mint menydörgés erősen rikoltottam
Mert szinte ketté nyíltam akár a föld.
Kitörtél belőlem, mint égető, vörös vulkán,
S elöntött a forró boldogság!

Közben és ezelőtt pedig csak remegtem,
Mint egy széttépázott falevél.
Lábaim önkívületben reszkettek
A kontrol teljesen elveszett
S aztán végre megszületett,
S megint utórezgésként minden beleremegett!
Amanda Greavette


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése