2016. december 20., kedd

Szerelmes vagyok az életbe

 Queen Anne's Lace  Matted Print - of original painting by Scott Harding of female figure walking through landscape of flowers www.etsy.com


Ittam én valamit
vagy csak egy illat volt?
Nem tudom mi történt,
de szerelmes lettem azt hiszem.

A nyár virágai a lábam előtt hevernek,
 úgy érzem felemelnek,
kedvesen melengetnek.

Az árnyékban a fűszálak nyugodt táncot járnak,
ahogy a szél derűsen fúj a napsugárban.
A felhők fodros, babos ruhájuk maguk után húzzák,
s a mezőn is vígan rúgják a bárányok a földet.

Minden összejátszik cinkosok a kedvemmel
s egyszerre hallom a ritmusokat a szívemben.
Kalapálnak egy ünnepélyes dallamot,
s tücskök citerája  felett a pillangók szabadon szállnak.

Elbágyadtan lefekszem egy fa alá,
levelei suttognak már ők is álmodják álmomat.

Néha szerelmes vagyok, néha szerelmes vagyok az életbe
utam elkísér, utam elkísér, hogy megízleljem.
Néha szerelmes vagyok, néha szerelmes vagyok az életbe
utam elkísér, utam elkísér  az erdejébe.
Reflections Spring, Lambing Season, England, green grass, jumping, joy lambs

painting of Clouds, Moon and Snow. shiftinglight.com

Butterfly Painting PSP wallpapers www.hdiphonewallpapers.us

blog.xfree.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése