2015. december 26., szombat

Walter mester


My good pal Rembrandt painted this portrait of me in 1652. Do I look fat

Cinkos csóró,
hasa hordó,
foga hiányos,
hangja zihálós.

Sok mindent mesél,
sok nyelven beszél,
gőzmozdonyként él.
Azon kapod magad,
hogy az orrod elszalad az inged ujjába.

Mondatai eltévelyednek,
az értelem homályába vesznek.
Arra késztetnek, hogy elfordulj,
hogy ne pont a szemébe fújd ki,
amit már nem bírsz tartogatni.

Ha eltüsszenti magát
félrecsapja haját,
rendet teremt.
A hirtelen zajtól megszeppent csend feledteti
ki mit akart mondani.
Mindig meg tud lepni cselekedetei szokatlan szokásaival.

Ha bemutatkozik csak mesternek hívja magát,
majd elmagyarázza, hogy ez a cím vitát ki nem bocsájt.
Én meg is értem, hisz nem sokat léptem
anélkül, hogy ki ne purcantam volna egy kicsit vagy teljesen.

Volt akit az idegesség mellette megölt,
én nem töltöttem vele sok időt se sok poharat.
Mindig elnéztem hibáit, mindig félrenéztem
és mindig megértettem kivéve ha nem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése