2016. január 16., szombat

Karika túr a kakiba


Pszichedelikus festmény- Bruce Riley festette www.keptelenseg.hu

Orrom görbe, hajam barna
sajnos sose estem szarba.
Lehet ezért nem nyertem meg
soha jó nagy összegeket.

Most már szarba gyakran lépek,
valami jót ezzel előidézek?
Szar se tudja és én sem,
vajon a szar szót miért olvassák többen?

A szar érdekesebb, mert ha beleesel
maradandóbb leszel pár percig,
bűzleni fogsz egy ideig.
Félre ne értsetek én erre senkit nem buzdítok,
most inkább csak ordítok és hamar felszívódok,
hogy sokat ne szívjatok.

Igaz sose voltam Kari se Karika,
de volt egy párszor nálam galiba.
Egy balkezes vagyok, de néha előjön a második,
szidom is mindig, hogy mé nem bujdosik.

Néha telefonon sokféle a hangom,
de csak azzal játszom, akiről tudom,
hogy nem csapja le a kagylót, mint a legyet.
Fogócskázni szeretek, de nem szeretem ha utolérnek.

Lehet eddig volt akit meghatottam,
de az is lehet, hogy 60at elaltattam,
mert ritka témáim titka
nem volt népszerű kirakat bicska.

Szal új lesz  a maszkír, a bohóc most nem sír
csak ír vagy ha nem hát szív,
de nem füvet és nem üget csak szív,
egy egyszer ha peches nagy ívben.

Ha jobban belegondolok a szar engem mindig felülről lőtt le
kétszer is egy-egy madár szart jól le,
de nem gond ha felül vagy netán a talpamat csiklandozza,
mindig van rá vizem ami lemossa.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése