2015. augusztus 30., vasárnap

Lélekig taposni





Eleinte nem voltam csak éltem a világom,
Nem tudtam mi az én hiányom,
Nem tudtam, nem éreztem milyen lenni.
Úgy lenni, hogy szeretni.

Belementem az ismeretlenbe,
Érzés nélkül belementem ebbe,
Nem sejtettem mit tartogathat,
De éreztem, hogy valamit adhat.

Egyszer csak elkezdtél a lelkemig taposni,
Úgy éreztem ki tudnék a világból rohanni,
De csak feléd futottam!

Egyszer csak elkezdtél a lelkemig taposni,
Mikor először el akartál hagyni,
Nem tudtam felfogni mért ez a hátrálás,
Ma már tudom, hogy ez volt az átállás
A bizonytalanságba.
Azt hitted az út a boldogtalanságba vezet.

Én is kételkedtem, mint mindenki más
Én is olyan voltam, mint Tamás.
De éreztem, hogy a lelkemet taposod
Ez jelent valamit, ha őt rugdosod,
S ha ez nekem fáj.

Igen talán szeretlek!
Igen a talányok ma már a tények,
Az hogy szeretlek csak ez a lényeg
És igen ez az élet!

Bármilyen rongyosan,
Borzosan és kócosan,
Gubancokkal és kifésüléssel,
Hajakat kitépő idegességgel,
Hisz ezekkel, s nem ezek nélkül
Az ember igazán meg se szépül,
Csak hiú marad.



Gondok közt a boldogság, gubancos boldogság van csak a földön. Az örök béke csak odaát él.

Ismertem egy embert nagyon közelről, aki országos gondok között, kemény próbák alatt, öreg korában is gyermek maradt, és hálás, boldog szívvel tudott szépen, okosan játszani az Isten tenyerén. - részlet A Dunántúli református Nőszövetség weboldalából-

A boldogság nyomában




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése