2015. szeptember 24., csütörtök

Bűn



Dirty Laundry by Katie O'Hagan



Nem tudtam, hogy mit is tettél,
Nagyon hamar elmentél
Furcsa volt, hogy nem szóltál
Mire bejöttem elrohantál.

Nem tudtam mi van, nem értettem
De azért még mindent megtettem.

Vacsorát adtam
Kimostam az inged
De észrevettem ide valami nem illett,
Nem a te illatod volt
Mit tettél ó mondd?

Vétkeztem ellened
Tudom nincs mentség…
Ez nagyon nagy vétség, ez nagyon nagy vétség
A föld nem fogad vissza
Az ég  nem  olyan tiszta
Hogy tekerhetném vissza?

Megbocsájthatatlan amit tettem
De már túl késő, mert elkövettem.
S érzem a lelkem már nem ismerem
Eltévedtem a vak sötétben.

Mért volt az a két szempár
Vad, mint egy leopárd?
Mért nem harcoltam ellene?
Jól  tudtam, hogy ezt kellene..

De már túl késő, csak hull az eső
A szemedben a harag
Villámokat farag.
Eladtam a lelkem,
Nem akarsz már engem
Nem kell már neked a szerelmem!

Pin by Emily Grandy on the art of living


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése