2015. szeptember 24., csütörtök

Egy új kezdet



 
Looking back-Kajal Nalwa



Mielőtt mennék vissza nézek még

Mögöttem viharba fordult minden szép.

Fáj, hogy itt kell hagynom,

De most már újat kell kapnom,

Újat kell kapnom,

A múltat itt kell, hogy hagynom.



Tudom, hogy nehéz lesz

Egy új kezdet,

De bele kell edzem magam

Hiába tetszett a tegnapom,

Mert benne nem kapom

Meg a holnapom jól tudom.



Labirintusban forogtam

Egy idő után nem futottam

Semmiért, mert azt hittem, nincs miért.

Később kaptam egy megoldást

Nem tetszett az elgondolás,

De be kellett, hogy váltsam,

Mert nála jobbat nem találtam.



Vékony zsinór után szaladtam

Esténként nem aludtam

Addig míg gyarapodott,

Minden mi fontos volt.

Oltani kezdtek a vágyaim

Lassan beváltottam az álmaim.

Így haza tértem

És újra éltem.



Vékony zsinór után szaladtam

Esténként nem aludtam

Addig míg gyarapodott,

Minden mi fontos volt.

Oltani kezdtek a vágyaim

Lassan beváltottam az álmaim.

Így haza tértem

És újra éltem.







Egy harc mindig az életünk

Ez a részünk (bérünk)

Küzdenünk kell érte, hogy jól legyen  vége!



elfolyo-ido bortonblog3.blogspot.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése